Конфененц-зал

Оренда залу в Готельно-розважальному комплексі AN-2 має переваги, які дозволяють провести будь-який захід на високому рівні. Форуми, презентації, виставки, прес-конференції, звітні річні збори . Для кожного з заходів ми готові надати конференц-зал і необхідне обладнання.

Готель AN-2 має у розпорядженні зал для проведення конференцій і банкетів загальною площею 200 кв. метрів і створює прекрасні умови для проведення ділових зустрічей і оренди залу в самому серці Харкова!

Наш конференц-зал обладнаний відповідно до новітніх європейських вимог, має відмінне природне і професійне штучне освітлення. Центральне кондиціонування створює комфортні умови для проведення будь-якого заходу. Підвищена звукоізоляція приміщення дозволяє використовувати музику необмеженої гучності, а стильний, ненав'язливий інтер'єр залу створить затишок і гармонію. Загальна місткість залу - до 70 осіб. Вибираючи зал в AN-2 Ви задаєте успіх і удачу Вашому заходу!

Професійний персонал порадить, як краще розташувати гостей для Вашої конференції, допоможе зробити оптимальний вибір меню, а шеф-кухар нашого готелю обов'язково порадує учасників Вашого заходу вишуканими стравами.
  • Найвигідніші умови для проведення конференції у нас !!!
  • Вартість 1 години оренди конференц-залу - 120 грн.
  • Вартість оренди професійного обладнання - 400 грн. (Без обмежень за часом).
  • Організація коктейлів, фуршетів, дегустацій і кава-брейків від 50 грн/чол.
  • Корпоративи, весілля, дні народження, ювілеї
  • Банкетний зал ресторану на 60 гостей
  • Створення VIP-зони для невеликої компанії гостей
  • Інтер'єр виконаний в сучасно-класичному стилі
  • Розташування ресторану на 7 поверсі комплексу AN-2 гарантує затишок, ізольованість і створення необхідної атмосфери
  • Європейська, італійська, українська кухні, а також спеціальна пропозиція - мангал-меню
  • Професійний персонал і європейський сервіс
  • Event-менеджер ресторану допоможе в організації заходу будь-якого рівня складності (стилізація залу, провідні, DJ, жива музика, артистичні номери, фото / відеозйомка та ін.)
  • Наявність власної аудіоапаратури, мікрофона, світлової апаратури
  • Можливість проектування Ваших презентацій, фото, відео на екрани залу
  • Конференції
  • Аперитив, кава-брейк, фуршет
  • Рахунок банкету від 400 грн, середній рахунок: 200 грн.
  • Телефон для зв'язку:     +38 (063) 343 33 10